poniedziałek, 21 czerwca 2021

14 - Och tak, do diabła, tak!

 

ROZDZIAŁ 14

 

Och tak, do diabła, tak!

 

 

 

Ryn

 

Poruszające się łóżko obudziło mnie i podrzuciło.

Ogromnie.

Tak ogromnie, że, kiedy poczułam dotyk na biodrze, odwróciłam się i walczyłam jak zwierzę.

Połączyłam się z czymś, co wydawało mi się, że może być szczęką, usłyszałam chrząknięcie, wróciłam z obnażonymi pazurami, jednocześnie ustawiając się, by katapultować się z łóżka i zacząć uciekać z krzykiem z mojego domu.

Ale zostałam schwytana za nadgarstki, z mężczyzną na mnie i rękoma przyciśniętymi do łóżka po bokach głowy.

Miałam już otworzyć usta i krzyknąć, przeszywał mnie strach nie tylko z powodu tego, co może mnie spotkać, ale także, jeśli ktokolwiek go dopadł, co się stało z Axlem, kiedy usłyszałam szept Boone’a - „Wyluzuj, mała. To ja.”

Zesztywniałam.

Potem się wyluzowałam.

A kiedy to zrobiłam i uścisk Boone’a na moich nadgarstkach rozluźnił się, ostatnie trzy dni uderzyły we mnie jak pociąg towarowy i całkowicie zapomniałam o obietnicy, że poświęcę chwilę i pomyślę o mojej reakcji, zanim zareaguję.

Wyrwałam ręce z jego uścisku, uniosłam kolano wysoko i połączyłabym się z tym śmieciem, gdyby tak szybko nie poruszył biodrami.

„Chryste, Ryn” - odgryzł się.

Nie odpowiedziałam ustnie.

Rozpoczęłam masowy mecz zapaśniczy na moim łóżku, kiedy ja naprawdę się do tego zabrałam, a Boone nie. Zamiast tego próbował powstrzymać mnie przed wyrządzeniem krzywdy jemu lub mnie.

Nie udało mu się, ponieważ stoczyliśmy się z łóżka ze mną na plecach i cały ciężar Boone’a wylądował na mnie.

Wypuściłam „Uff”, gdy straciłam oddech.

Boone natychmiast się przewrócił, więc byłam na górze i nie brałam jego wagi.

Odetchnęłam i znów na niego ruszyłam.

Podniósł się do pozycji siedzącej i z pewnym trudem (mogę powiedzieć z dumą), w końcu przejął kontrolę nad moimi nadgarstkami i szarpnął mi je za plecy.

To ustawiło mnie w pozycji okrakiem na nim z moją klatką piersiową mocno przyciśniętą do jego i moimi nadgarstkami związanymi za mną, co było seksowne jak cholera.

Nie czułam się seksowna.

Czułam się surowa, wrażliwa, przestraszona, smutna i beznadziejna.

„Ryn, Jezu, co do cholery?” - Boone obciął.

Był tam i miałam wrażenie, że wiem, dlaczego był tam w środku nocy.

Nie budziłeś jakiejś dziewczyny, żeby oficjalnie z nią zerwać w środku nocy.

Nie podejrzewałam też, że był tam, żeby sobie trochę załatwić.

Podejrzewałam, że tam był, ponieważ skończyłam z nami moją ostatnią wiadomością i nagle, po trzech dniach, nie był z tego powodu zadowolony.

A Boone był typem faceta, który czuł się doskonale, budząc kobietę w środku nocy i strasząc ją, żeby to zakomunikować.

Wiele kobiet pomyśli, że to słodkie i romantyczne (oczywiście po tym, jak wyszłyby z tego badziewia).

Ale ja?

Skończyłam.

„Puść mnie i wyjdź z mojego domu” - odpowiedziałam głosem zimnym jak lód.

Poczułam, jak jego dłonie napinają się na mojej skórze, a potem jego ciało rozluźnia się pode mną, zanim wyszeptał delikatnie - „Mała”.

„Mówię poważnie, Boone.” - Nieskutecznie szarpnęłam za nadgarstki, a potem zrezygnowałam, ale nie przestałam mówić. - „Puść mnie i wyjdź.”

„Ryn, weź oddech, tak?”

Nie mogłam.

Myślałam, że skończyliśmy.

Płakałam do snu.

Płakałam do snu.

Ja!

I tym razem nie były to łzy stresu.

Były prawdziwie niewyczerpane. Łzy złamanego serca.

Czułam to wtedy, skutki tego wyszczerbienia, moje szorstkie i podpuchnięte oczy.

Mogłam poczuć coś innego.

Mój nos był dziwny, moje gardło też.

Cholera, to się powtórzy.

Odwróciłam głowę, chociaż było ciemno, a on prawdopodobnie nie widział mnie zbyt wiele, ponieważ ja nie widziałam zbyt wiele, ale nie mogłam ukryć mojego ochrypłego głosu, kiedy powiedziałam - „Proszę, Boone, po prostu idź.”

„Byłem kutasem” – odpowiedział łagodnym głosem i pełnym wyrzutów sumienia.

Tak.

Był.

I właśnie tego starałam się uniknąć, nie wchodząc tam z nim.

Ale nie.

Namówił mnie na to.

I co?

Mieliśmy kilka dni?

A potem mnie złamał.

Nigdy…

Przez lata…

Po tym, jak mój tata mnie złamał…

Nikt mnie nie złamał.

Ale Boone?

Kilka dni i złamał mnie.

Postanowiłam już nie mówić i może gdybym po prostu odeszła (oczywiście nie fizycznie, ponieważ siedziałam na nim okrakiem i miał mnie w potrzasku), odbierze moją wiadomość i wyjdzie.

Nie zrobił tego.

Przeniósł moje nadgarstki do jednej ręki, drugą wsunął we włosy i nalegał - „Kochanie, spójrz na mnie”.

Nadal odwracałam wzrok i udawałam, nieważne jak śmieszne to było, że go tam nie było, ale robiłam to, oddychając ciężko przez nos.

„Ryn, kurwa” - wycedził. Następnie wrócił do łagodnego i słodkiego - „Przepraszam, mała”.

Ciągle oddychałam przez nos, jego przeprosiny docierały do mnie tylko trochę, czułam ukłucie przepychające się i to dało mi nadzieję.

Nadziei nie mogłam mieć.

Nie mogliśmy tego zrobić.

Oboje byliśmy zbyt popieprzeni.

Był też zbyt dumny.

A ja byłam zbyt niestabilna.

Nie damy rady.

„Spieprzyłem pójście do Smithiego” - wyszeptał, gładząc tył mojej szyi pod włosami knykciami, coś, co czułam nie tylko tam, ale także na skórze głowy i wzdłuż kręgosłupa, i wszystko to było dobre, co oznaczało to wszystko, co próbowałam zignorować - „Spieprzyłem, wkurzyłem się i wyszedłem. Spieprzyłem, że moja duma została ukąszona i zostawiłem to zbyt długo, nie wracając.”

„Tak, zrobiłeś to” - potwierdziłam ostrymi oddechami - „Ale to dało mi szansę na myślenie i kiedy pomyślałam, wymyśliłam, że nie ułoży się między nami”.

Nie myślałam o tym. Spędziłam trzy dni próbując zmusić nas do pracy.

Właśnie to wymyśliłam. Ale mimo to myślałam, że mam rację.

„Pokłóciliśmy się” – zaprzeczył Boone - „Po prostu kłótnia. Teraz porozmawiamy i pogodzimy się.”

„Nie, nie pogodzimy, ponieważ zamierzasz odejść.”

„Ryn…”

Spojrzałam na niego przez cienie - „Naprawdę nie mogę tego zrobić”.

„Kathryn” - wycedził.

„Zrobione.”

„Ktoś przeprasza i naprawdę to mówi, mała, powinnaś przyjąć przeprosiny”.

„Złamałeś mnie.”

Usłyszałam i poczułam, jak wciąga powietrze.

O Boże.

O cholera.

O kurwa.

Wyłożyłam to.

A kiedy to zrobiłam, mój głos nie był w porządku.

Kurwa!

Miałam stracić kontrolę.

Usłyszał to, puścił moje nadgarstki, owinął dłoń wokół mojego karku, objął mnie ramieniem i mocno trzymał.

Wiedziałam, że nie ma nadziei, że włożę ręce między nas, żeby go odepchnąć, więc pozwoliłam rękom zwisać po bokach, wciągnęłam urywany oddech i powtórzyłam - „Złamałeś mnie. Skończyliśmy.”

„Proszę, posłuchaj mnie, Ryn” - błagał.

„Nie mogę… nie mogę tego zrobić.”

Mój ton znów się pogarszał.

Przesunął dłonią na moją szyję, by objąć moją głowę, wtulił moją twarz w swoją szyję i mruknął mi do ucha - „Zrób to. Oddychaj.”

Mój oddech urywał się. Próbowałam je powstrzymać.

I martwiłam się, że zawiodę.

„Albo nie, kochanie. Po prostu puść” - nalegał.

„Nie” - wychrypiałam.

„Dlaczego?”

„Nie mogę być tą osobą.”

„Dlaczego?”

„Muszę to trzymać.”

„Dlaczego?”

„Bo jeśli nie…”

Nie skończyłam.

„Co?” - zapytał.

Nie odpowiedziałam.

„Co, Ryn? Co się stanie, jeśli nie zatrzymasz tego?”

Nie wiedziałam.

Nie wiedziałam, co się stanie.

Czy moja mama zdystansowałaby się ode mnie, ponieważ miała życie polegające na jedzeniu gówna, braniu gówna i pracy jak diabli, by wychowywać swoje dzieci, a Brian odpłacił jej większą ilością gówna, więc nie potrzebowała mojego?

Albo czy Boone zdecydowałby w końcu, że po prostu nie byłam tego warta, ponieważ nie byłam tylko bałaganem, byłam też słaba i przegrana?

„Mała …”

„Przestań, puść mnie” - szepnęłam.

„Rynnie” - odszepnął.

Rynie.

Boże!

Nie mogłam już dłużej znieść.

Szarpnęłam się do tyłu i krzyknęłam mu w twarz - „Przestań, pozwól mi odejść!

Nie pozwolił mi odejść, głównie dlatego, że upadłam na niego i zaczęłam płakać.

Wspaniale.

Po prostu świetnie.

Objął mnie mocno ramionami i trzymał, kołysząc delikatnie, jednocześnie głaszcząc moje plecy.

Ale widocznie, jak wystarczająco długo powstrzymujesz łzy, zakładasz ogromny magazyn, a nawet jeśli niedawno odpuściłaś, było więcej gotowych i czekających na uwolnienie.

Dużo więcej.

Więc to trwało chwilę, a ponieważ byliśmy na podłodze, a to oczywiście nie było zbyt wygodne dla Boone’a, udało mu się (szokująco) wstać, ze mną wciąż na kolanach i w ramionach. A potem położył nas oboje w moim łóżku (ze mną wciąż w jego ramionach).

Płakałam przez to.

I jeszcze trochę płakałam.

Ale kiedy to się działo, na szczęście, w końcu się wypłakałam.

Co sprawiło, że poczułam się wyczerpana, cały mój nos był zatkany i byłam zawstydzona jak diabli.

„Potrzebujesz chusteczek?” - mruknął Boone.

Jedyne, co miałam w sobie, to kiwanie głową.

Nie miałam chusteczek w sypialni, więc wstał, poszedł do łazienki i wrócił w rekordowym czasie.

Znów byłam w jego ramionach, ale próbowałam się odwrócić, jednocześnie wycierając twarz i wydmuchując nos (sprytnie przyniósł całe pudełko).

Boone nie pozwolił na odepchnięcie go przeze mnie.

A, naprawdę, byłam zbyt zmęczona, żeby z tym walczyć.

Kiedy skończyłam, wziął ode mnie zużyte chusteczki (obrzydliwe, ale wciąż słodko). Domyśliłam się, że rzucił je na podłogę (choć nie obchodziło mnie, co z nimi zrobił).

A potem wrócił do mnie i przytulił mnie w swoje ramiona.

Znowu byłam zbyt zmęczona, by walczyć.

„Chcesz to przespać czy chcesz porozmawiać?” - zapytał.

Wiele chciałam.

Ale wydawało mi się, że nigdy tego nie dostanę.

„Mała?” - podpowiedział.

„Iść spać” - wymamrotałam.

„Okej” - wyszeptał, przyciągając mnie bliżej.

Wciągnęłam głęboki oddech do nosa i nie wiedziałam, że nie wypuszczam go, dopóki Boone nie rozkazał - „Odpuść, Kathryn”.

Odpuściłam to.

Przytulił mnie jeszcze bliżej.

Cholera.

Boone zaczął owijać moje włosy wokół swoich palców.

Nikt nigdy mi tego nie zrobił i było to naprawdę miłe.

Gówno.

Zaczęłam się relaksować.

Boone odprężył się przy mnie.

Nigdy bym nie śniła, że to się stanie, ale przypuszczam, że po tym gigantycznym płaczącym zgrzycie musiało to nastąpić.

Zaczęłam być senna.

Do tego stopnia, że nie przestałam nawet po tym, jak Boone wymamrotał - „Spieprzyłem, i zrobiłem to cholernie ogromnie, przez co nie czujesz się bezpiecznie, gdy kładziesz na mnie swoje gówno.”

Nic nie powiedziałam.

A kilka minut później zasnęłam.

*****

Obudziłam się w pokoju rozświetlonym silnym słońcem Denver wpadającym zza żaluzji.

Obudziłam się też sama.

Od razu pomyślałam o pokazie Boone’a poprzedniej nocy, ale zastanawiałam się, czy śniłam o tym, skoro go tam nie było.

Ale kiedy otworzyłam oczy, zobaczyłam, że poduszki na jego boku były wgniecione i porozrzucane, jak były w te poranki po tym, jak spędził ze mną noc, a nie przekrzywione i/lub zrzucone z łóżka, tak jak wtedy, gdy spałam sama.

Tajemnica tego, co stało się z Boone’em, została rozwiązana, kiedy wszedł w spodniach (fajnie… gówno) i niosąc dwa kubki kawy (słodkie… gówno).

Jego zielone oczy zwróciły się do mnie, zanim przyszedł do mnie.

Usiadł na łóżku i skręcił w moją stronę.

„Hej” - powiedział cicho.

Czy nie wspomniałam, że naprawdę lubię jego głos?

Gówno!

„Hej” - wymamrotałam.

Poczęstował mnie kawą.

Uniosłam rękę, odsunęłam się trochę od niego (łóżko nie było duże, więc nie musiałam się daleko zsuwać, ale zrobiłam to).

Widziałam, jak jego usta stają się wąskie, kiedy to robiłam, ale trzymał mi kawę.

Wzięłam to.

Pozwolił mi się napić, zanim zapytał - „Chcesz porozmawiać?”

Nie.

Nie chciałam.

Aby to przekazać, powiedziałam - „Nie jestem do końca pewna, co mam do powiedzenia.”

„Kathryn, kochanie…” - zaczął ostrożnie i delikatnie - „…obiecałaś, że nie pozwolisz mi tego spieprzyć, a ja obiecałem ci to samo.”

„A potem spieprzyliśmy to” - odpowiedziałam - „Koniec.”

Jego ton był znacznie bardziej stanowczy, kiedy powiedział - „Kathryn.”

„Mówiłam ci…” - zaczęłam mu przypominać - „…że jeśli cię stracę, nie będę w stanie sobie z tym poradzić. Straciłam cię, zanim naprawdę cię miałam, a zeszłej nocy udowodniłam, że nie jestem w stanie sobie poradzić.”

„Jestem tutaj” - zauważył.

„A co skłoni cię do ponownego odejścia?” - zapytałam.

Jego głowa drgnęła.

Wpatrywał się we mnie twardo.

Potem jego twarz złagodniała.

Jezu.

To spojrzenie na niego było cudowne.

Och, kurwa.

Myślałam, że to nie jest dobre.

„Nie jestem twoim tatą, Rynnie” - powiedział głosem tak łagodnym i wspaniałym jak jego twarz.

Tak.

O kurwa.

To nie było dobre.

„Wiem o tym” - odpowiedziałam.

„Co on ci zrobił?” - zapytał.

Nie odpowiedziałam na to.

Ogłosiłam - „Wiesz, jestem okej. To znaczy z moim życiem. To znaczy, dobrze jest wiedzieć o bzdurach Angeliki, więc doceniam, że wydobyłeś to na światło dzienne. Ale miałam czas, żeby o tym pomyśleć” - nie miałam, tak, znowu szłam, podążając za moją pierwszą reakcją i nie zastanawiając się nad rzeczami – „…i w zasadzie to się dzieje bez dramatu kolesia przedzierającego się przez moje życie.”

„Jesteś taka pełna gówna.”

Uh.

Co on właśnie powiedział?

„Właściwie wiem, co myślę, Boone” - powiedziałam mu szorstko.

„To, co czujesz i robisz, to budujesz ten mur z powrotem, aby trzymać wszystkich z dala, a mianowicie kolesi, którzy przebijają się w twoje życie, aby nie mogli złamać ci serca, tak jak zrobił to twój tata.”

Wiesz co?

To naprawdę było do dupy.

Nie potrzebowałam facetów myślących, że jestem dziwaczna, ponieważ lubiłam mieć związane ręce, kiedy się pieprzyłam.

I nie potrzebowałam facetów myślących, że mogą robić ze mną, co tylko chcą, bo lubiłam mieć związane ręce, kiedy się pieprzyłam.

Ale tak naprawdę nie potrzebowałam mądrego faceta, który potrafiłby racjonalnie odczytywać emocjonalne sytuacje i rozumieć, o czym myślę, jeśli ja nawet nie wiedziałam, że o tym myślę.

Wypiłam kolejny łyk kawy.

„Powtórzę” - powiedział Boone - „W ciągu ostatnich trzech dni bardzo spieprzyłem i wiedziałem o tym, zanim dostałem twoją ostatnią wiadomość, ale zdecydowanie po ostatniej nocy.”

Poczułam, że moje policzki zaczynają się rozgrzewać.

Okej.

Co to było?

Rumieniłam się, bo byłam zawstydzona?

Kim byłam?

Czternastolatką?

„I przepraszam” - ciągnął, na szczęście nie zauważając werbalnie rumieńca, choć spojrzeniem powędrował ku niemu - „Nie potrafię tego powiedzieć wystarczająco, abyś wiedziała, że tak naprawdę myślę. Po prostu musisz mi wierzyć na słowo, że tak myślę, ponieważ udowodnię to, nie spieprzając tego z nami ponownie.”

„A jeśli powiem, że ci nie wierzę?” - próbowałam.

„Rynnie” - szepnął.

I zawiodłam.

Ale poważnie, widziałam to na całej jego twarzy.

Wiedział, że spieprzył. Było mu przykro, że spieprzył. I wiedziałam o tym nie tylko dlatego, że powtarzał to wielokrotnie, ale to było na całej jego twarzy.

I może to nie brzmiało jak ślubowanie rycerskie, ale straciłam kontrolę nad sobą zeszłej nocy, a on mnie lubił, więc coś jeszcze wypisane na jego twarzy było takie, że naprawdę nie podobało mu się, że mnie przez to przeciągnął  i nie zamierzał ponownie tego zrobić.

Na koniec, razem było nam dobrze, kiedy nie walczyliśmy. Ja to wiedziałam. On wiedział o tym. Więc warto było to przepracować.

Aby zakomunikować, że przyznałam się do tego, odwróciłam wzrok i wzięłam kolejny łyk kawy.

Przełknęłam, a potem nie miałam już kubka w dłoni.

To dlatego, że Boone najwyraźniej przeczytał moje niewerbalne ustępstwo, zabrał kubek, odstawił go na bok, jego razem z nim, a potem siedział plecami do wezgłowia łóżka, a ja byłam skulona na jego kolanach i zablokowana tam jego ramionami.

Rany, był dobry.

I, naprawdę, dobrze było być zamkniętą w ramionach Boone’a.

„Więc teraz porozmawiamy” - oświadczył.

Rozmawialiśmy.

Ale złapałam jego dryf.

Mam obronę” - zaczęłam - „Biorąc pod uwagę, że nie każdego dnia dziewczyna ma jakiegoś przestępcę seksualnego, który zamierza zniszczyć jej życie w najbliższym czasie, a na dłuższą metę zmienić je na zawsze, zastrzelonego na swoim tylnym ganku. I znasz inne czynniki łagodzące dnia. Ale to nie neguje faktu, że wyszłam na wpół nabuzowana i nie pomyślałam o tym, gdzie ty w tym wszystkim byłeś, ani gdzie Smithie musiał być z tym wszystkim.”

„Doceniam to, Słonko” - mruknął - „Ale miałaś rację. Zrobiłem to w złej kolejności. Powinienem był najpierw przyjść do ciebie, a wtedy mogłaś powiedzieć Smithiemu.”

Dobra, tu była najtrudniejsza część.

Dobrze.

Cokolwiek.

Rozmawialiśmy, oboje schrzaniliśmy, staraliśmy się to naprawić, a nie bycie otwartą nie było na to sposobem.

Więc skoro nie było na to nic, dałam mu to.

„Nigdy nie powiedziałabym Smithiemu, tylko częściowo dlatego, że wiedziałam, że zrobi to, co zrobił, ale głównie dlatego, że nie chciałam, żeby się o mnie martwił.”

„Racja” - mruknął.

„Więc, wiesz, oczywiście…” - uch, to nie było łatwe, - „…gdyby z tym wszystkim stało się coś złego, to by spadło na mnie.”

Jego wymamrotane „Racja”, nadeszło wolniej.

Ale dało też mocną wskazówkę, że to koniec.

I naprawdę, to mogło być najlepsze z tego wszystkiego (poza siedzeniem na kolanach Boone’a i oczywiście, że Boone w ogóle tam był), ponieważ Boone o tym nie mówił.

Powiedziałam to. Słyszał to. Nie naciskał ani nie zagłębiał się w to, wcierając go w miejsce, w którym popełniłam błąd.

Odpuścił to.

Więc wypuściłam oddech.

„W porządku, dałaś mi to.” - powiedział, ale jeszcze nie skończył - „Nie powinienem był zostawiać cię samej.”

„Boone…”

„Nie powinienem był zostawiać cię samej.”

„Nie jesteś odpowiedzialny za to, co się stało.”

„Nie powinienem był zostawiać cię samej.”

Zamknęłam się i wzięłam to.

„I odszedłem, bo cię zawiodłem, i myśląc o tym zbyt długo, rozumiem, skąd to się bierze, bo zawiodłem też Jeb’a.”

O rany.

To było to.

„Przestań” - szepnęłam.

„Zawiodłem go.”

„Porozmawiamy o tym później. Ale wyjaśnijmy to teraz - nie zawiodłeś mnie.”

„Ryn…”

Położyłam dłoń na jego ustach i powtórzyłam - „Przestań.”

Usadził się.

Odjęłam rękę od jego ust i zapytałam - „Chcesz wiedzieć, o czym tak naprawdę myślałam przez te ostatnie dni?”

„Tak.”

„Myślałam, że kiedy czuję coś wielkiego, wychodzę, jadąc z tym uczuciem, gdziekolwiek mnie zaprowadzi, i mówię gówno i robię gówno, którego naprawdę nie powinnam. Więc przechodząc do sedna sprawy właśnie tutaj, w tej chwili, z tobą i ze mną, żeby nas znowu nie spieprzyć, postaram się zrobić co w mojej mocy, żeby nie robić tego ponownie. Ale może powinniśmy mieć jakieś inne bezpieczne słowo, które, jeśli zacznę to robić, możesz je powiedzieć, aby uruchomiło przełącznik, a ja zacisnę zęby i może nie spierdolę tak bardzo.”

„Miałaś rację, że się złościłaś” - zauważył.

„Dzięki za to, ale posunęłam się za daleko” - odpowiedziałam.

Przyciągnął mnie bliżej, upadając na bok, więc byłam w połowie na poduszkach, w połowie na łóżku, a Boone w połowie na mnie.

I bardzo blisko.

Hmmm… miło.

„Dałaś mi to, postaram się okiełznać dramat i wycofać dumę. A żeby to zrobić, dostanę też bezpieczne słowo” - powiedział.

„Dobra” - wyszeptałam, ponieważ z nim na sobie, w łóżku, z jego twarzą tak blisko i nami w pełnej charakteryzacji, traciłam zainteresowanie naszą rozmową i tęskniłam za odejściem od werbalnych poprawek do część do fizycznej.

Nadal.

Pozostały niedopowiedziane rzeczy.

„Kiedy wpadasz w nastrój, często mi przerywasz” - podzieliłam się.

„Na to też wymyślimy bezpieczne słowo, mała.”

Cóż, to było łatwe.

Przeszłam do najtrudniejszej części.

„Powinniśmy chyba porozmawiać o Jebie” - zauważyłam ostrożnie.

„Powinniśmy prawdopodobnie porozmawiać o tym, jak ciężko walczysz, by nie pozwolić sobie na szczerą reakcję, gdy ta reakcja jest czymś, co najwyraźniej uważasz za słabe, na przykład płacz, i o tym, że wstydzisz się, kiedy to robisz.” - odpowiedział.

Um…

„Później” - wymamrotałam.

„Tak” - mruknął, spuszczając oczy na moje usta.

O tak.

„Dobrze między nami?” - zapytał moje usta.

Zamierzał mnie pocałować, więc według mojego sposobu myślenia, było bardzo dobrze.

„Tak, kochanie” - odpowiedziałam.

Pochylił głowę i pocałował mnie.

To był zdecydowanie pocałunek na przeprosiny: głęboki, długi, mokry, niesamowity.

Potem złamał to i krótko dotknął ust moimi, po czym wziął je ponownie w pocałunek „zaraz zaczynamy”, który był mocniejszy, głębszy, dłuższy, mokry i sposób, o wiele bardziej niesamowity.

Całowaliśmy się w ten sposób przez dobrą, szczęśliwą chwilę, zanim Boone zerwał nasze połączenie i rozkazał - „Majtki w dół, Ryn.”

W porządku.

Tak.

Każdy centymetr skóry pokryty moimi majtkami, a konkretnie wewnętrzne części, zadrżał.

Patrząc mu w oczy, zsunęłam majtki i ściągnęłam je tak, że wisiały na czubku mojej stopy.

Kopnęłam je na podłogę.

W chwili, gdy zniknęły, Boone się poruszył.

Poruszył też mnie.

I zrobił to w sposób, że dyszałam, kiedy skończył.

Istotą tego było, że chwycił moje biodra i dostosował mnie tak, że byłam wyprostowana w łóżku, z głową na poduszkach.

„Podnieś ręce, przyciśnij dłonie o wezgłowie i rozłóż nogi” – rozkazał.

O Boże.

„Boone” - szepnęłam.

„Dłonie do wezgłowia i rozłóż nogi, Kathryn.”

O Boże.

Zrobiłam tak, jak powiedział, ale zawahałam się tylko z powodu przypływu doznań, o których wiedziałam, co wywołają, jak postąpię zgodnie z jego poleceniem, a nie chciałam dochodzić zbyt wcześnie, wykonując już pierwsze polecenie, które mi dał.

Ale kiedy się poruszałam, poczułam, jak moje ciało zaczyna dygotać, mój, już mokry, seks przesiąka, moje powieki dryfują i mocno zagryzłam wargę, żeby uczucia mnie nie przytłoczyły.

„Kurwa, mała” - warknął Boone i wiedziałam, że nie przegapił tego.

Potem przesunął jednym palcem między moimi nogami, zrobił to powoli, szalenie wolno i Boże, to było wspaniałe.

Zadrżałam pod nim.

„Kolana w górę, mała, rozstaw dla mnie nogi szeroko i nie ruszaj rękami” - rozkazał Boone.

Wykonałam.

Boone się poruszył.

Potem wszedł, schodząc w dół mnie.

O mój Boże.

O mój Boże, Boże, Boże.

Zjadł cipkę, jakby się do tego urodził.

Mistrz, Pan.

Mój Pan, wysuwający roszczenia do mnie swoimi ustami.

Kurewsko pięknie.

Ale robiąc to, doprowadził mnie tak szybko, że wiłam się pod nim, starając się powstrzymać mój orgazm i jęcząc - „Boone”.

Odłączył usta od mojej łechtaczki i zażądał - „Nie ruszaj się”.

Spojrzałam w dół swojego ciała i zobaczyłam go w pozycji, z odwróconą głową, oczami utkwionymi we mnie, a obraz był tak dobry, że musiałam mocno zacisnąć seks, aby nie dojść.

„Słonko” - wydyszałam, wciąż się wijąc.

Wbił we mnie dwa palce i powtórzył - „Nie ruszaj się”.

Napięłam każdy centymetr mojego ciała, ale przyznam, że to nie dlatego, że mi kazał. To dlatego, że chciałam skupić się na jego palcach głęboko w środku.

Musiałam to zrobić, odkąd zaczął mnie pieprzyć palcami i jeść w tym samym czasie.

Okej.

Boże.

W porządku.

Boże.

Kiedy nie mogłam już dłużej znieść, błagałam - „Boone, kochanie”.

Podniósł się, wysunął palce, przełożył ręce przez moje nogi na zewnątrz bioder i przesunął moją koszulę nocną tak, by była zwinięta nad piersiami.

Potem usiadł z powrotem na kolanach, a jego oczy wędrowały po mnie.

To było coś, co mi się podobało, być tak wystawioną na widok dla partnera.

To było coś, co teraz kochałam, bycie wystawioną na widok dla Boone’a, kiedy głód błysnął w jego zielonych oczach, sprawiając, że iskrzyły się jak szmaragdy rzucające światło. Chciwy wyraz jego wspaniałej twarzy.

Boże, potrzebowałam go, żeby mnie przeleciał.

Wiedziałam, że lepiej nie prosić, bo jeśli to zrobię, w zależności od tego, jakim był Domem, ta wiedza może to przedłużyć lub całkowicie wycofać.

Stwierdziłam, że dokonałam właściwego wyboru.

Wepchnął swoje szorty pod penisa i jądra i teraz miałam widoczny dowód, że był nie tylko znacząco obdarzony, ale jego kutas był piękną rzeczą.

O tak.

Złapał go w rękę i to było jeszcze większe piękno.

Potem nachylił do przodu, znalazł mnie z czubkiem, położył ręce pod podniesionymi wysoko kolanami, rozłożył je jeszcze szerzej, wystawiając mnie dalej na siebie, otwierając mnie na siebie, przejmując kontrolę nad moim ciałem…

I wjechał we mnie.

Moje plecy wygięły się w łuk; głowa wbiła się w poduszki.

„Patrz, jak cię pieprzę, Kathryn” - zagrzmiał, pieprząc mnie.

O tak.

Pieprząc mnie mocno.

Przechyliłam głowę, żeby popatrzeć i to było za dużo. Cały on, to piękne ciało, mięśnie napięte i nabrzmiałe w jego umięśnionych ramionach, ręce trzymające moje nogi szeroko, jego mięśnie brzucha falujące, gdy wpychał we mnie kutasa, żyły wyskakujące z pachwiny w górę brzucha.

Był tak cholernie piękny, że nie mogłam patrzeć, jak bierze mnie, jednocześnie biorąc jego, i nie tracić kontroli nad moim szczytowaniem.

„Nie dochodź” - rozkazał.

„Kochanie” - błagałam.

Uderzył, wbił się do końca i trzymał ręce za moimi kolanami, nawet gdy przysunął do mnie górną część ciała.

„Nie dochodź, kurwa, Kathryn.”

Dobra, dlaczego było to tak cholernie gorące, że nazywał mnie pełnym imieniem tylko wtedy, gdy mnie dominował?

„Spróbuję” - wydyszałam.

Wrócił do pieprzenia mnie, patrząc, jak go biorę, moje ciało podskakuje z każdym pchnięciem, dłonie mocno naciskają na zagłówek, żeby mnie w niego nie wepchnął.

„Kurwa, jesteś piękna, kiedy cię pieprzę” - burknął.

„Jesteś piękny, kiedy mnie pieprzysz” - wyszeptałam.

Jego wyraz twarzy stał się bardziej zachłanny, ciemny… gorący i pieprzył mnie mocniej.

Patrzył, jak moje cycki podskakują, a ja trzymałam się, patrzył, jak jego kutas zanurza się między moimi nogami i jakimś cudem się trzymałam.

Wtedy jego oczy spoczęły na moich.

„Dojdź, mała” - powiedział łagodnie.

Doszłam natychmiast, naciskając dłońmi do tyłu, wbijając się w jego pchnięcia, krzycząc cicho w wybuchu czystej, błogiej dobroci, którą uwolniłam, nie ukrywając niczego, oddając wszystko mojemu kochankowi, ponieważ było to jego należne.

I na pewno na to zasłużył.

Mimo tego, jak wielkie to było, musiałam trzymać ręce napięte, aby utrzymać mnie stabilnie, aby nie wbił mnie w zagłówek, gdy mój orgazm zabrał mi trochę czasu.

Kiedy skupiłam się na jego twarzy, on był bardzo skupiony na mojej, było super gorąco, jak bardzo był skupiony na mnie, a on wyszeptał - „Mój słodkie małe ruchanko.”

Och tak, do diabła, tak.

Był Domem lubiącym sprośne rozmowy.

Nagle zarzucił moje nogi na swój tyłek, zniżył swoje wciąż pchające ciało do mojego, położył jedną rękę na łóżku, drugą wjechał pod włosy z tyłu głowy. Chwycił je, przyłożył swoje otwarte usta do moich i uderzył we mnie swoim orgazmem, jęcząc mi w gardło.

Och, kurwa, tak, do diabła, tak!

Kiedy jego punkt kulminacyjny zaczął go opuszczać, zaczął mnie całować, wślizgując się i wychodząc, zanim osadził się w środku i wcisnął twarz w moją szyję.

„Możesz teraz objąć mnie ramionami, Ryn” - powiedział tam, po czym dotknął językiem mojej skóry.

Zadrżałam pod nim i nie zwlekałam z ciasnym owinięciem go.

I podobało mi się, jak zakomunikował, że nasza mini-scena została skończona.

Znowu byłam Ryn.

Komunikacja jest ważna między wszystkimi partnerami, ale dla takich jak my była integralną częścią doświadczenia, werbalnie, fizycznie. Co najważniejsze, chodziło o to, żeby dobrze odczytywał to, co chciał ode mnie odczytać. A co dla mnie najważniejsze, chodziło o to, żebym ufała, że może to przeczytać, a on komunikuje mi, gdzie jesteśmy.

Przed sceną, zdecydowanie w trakcie sceny, a także po scenie.

Podobała mi się ta wskazówka, że miał dla nas tę część.

Jego usta przyszły do mojego ucha i tam powiedział cicho - „Cipka jest taka słodka, kochanie, przygotuj się. Będę cię dużo jadł.”

Znowu zadrżałam.

„Okej, Boone.”

Ugryzł mnie w płatek ucha.

Nagroda.

I znów zadrżałam.

Przesunął ustami po mojej szyi, w górę szczęki, do ust, ale mnie nie pocałował.

Spojrzał mi w oczy, ja spojrzałam w jego, podobało mi się nasycone zadowolenie, które tam zobaczyłam, gdy powiedział przy moich ustach - „Uwielbiam sposób, w jaki bierzesz solidne pieprzenie”.

Tak.

Sprośne rozmowy.

Jaką byłam szczęściarą?

„Staram się zadowolić” - wymamrotałam.

Patrzyłam, jak jego oczy się uśmiechają, gdy poczułam to samo na ustach.

Potem powiedział - „To też często będziesz brała, kochanie”.

„Nie narzekam.”

Zachichotał.

Potem mnie pocałował.

To nie było mocne.

Ale było mokre i głębokie.

I słodkie.

Skończył i wyszedł, zanurzył się, by pocałować mój obojczyk, a potem ponownie uniósł głowę nad moją i powiedział - „Mycie, a potem śniadanie”.

Nic nie mogłam na to poradzić.

Znowu zadrżałam.

Większość Domów, przynajmniej tych dobrych, była opiekuńcza.

Troszczyli się o swoje zabawki.

I to był jedyny rodzaj, który lubiłam.

Dobrze wiedzieć, że Boone był taki.

I opiekował się mną, wychodząc z łóżka, poprawiając szorty, podnosząc mnie z łóżka i stawiając na nogi (robiąc to przesuwał mnie po swoim wysokim, twardym ciele, miły dotyk).

Następnie wziął mnie za rękę i poprowadził do łazienki.

Umył mnie.

Pocałował.

A potem podał mi szczoteczkę do zębów naładowaną pastą.

Nie wiedziałam, czy to ostatnie dotyczyło Doma, czy Boone’a.

Ale myślałam, że może być to jeden i ten sam.

I podobało mi się to wszystko.

„Dzięki, Boone” - powiedziałam.

Dotknął ustami moich.

Potem odkręcił kran, pochylił się nad nim i spryskał twarz wodą.

I wróciliśmy do nas.

I pomyślałam, że jesteśmy tacy, ale silniejsi.

Nie spieprzyliśmy tego.

Rozpracowaliśmy to.

A teraz znowu byliśmy razem w mojej łazience.

Dzięki Bogu.

 


 

7 komentarzy: