środa, 16 czerwca 2021

3 - Złapię cię później

 

ROZDZIAŁ 3

 

Złapię cię później

 

 

 

 

Ryn

 

Siedziałam na łóżku wczesnym porannym świtem z paralizatorem w dłoni, po otrzymaniu od Corinne piątej wiadomości „przepraszam”, na którą nie odpowiedziałam i zablokowałam jej tyłek.

Potem sprawdziłam zegar, mój telefon i zrobiłam to po raz pięćdziesiąty milionowy.

Kiedy wybiła szósta (najpierw zegar przy łóżku) i w końcu zrobiło się tylko trochę niegrzecznie, aby zrobić to, co zamierzałam zrobić dalej, przeszłam do kontaktów, przewinęłam w dół do Danny’ego Magnussona i wcisnęłam dzwoń.

Jego głęboki głos był zaspany i poczułam cień zazdrości o to, że był też bardzo seksowny, kiedy Mag odebrał - „Ryn, hej. Wszystko w porządku?”

„Cisco ponownie mnie pół-porwał wczoraj w nocy” - wypaliłam.

Nie było żadnych senności, ale cały ładunek był bardziej seksowny, kiedy zażądał nisko - „Mów do mnie.”

„Widzisz…”

Urwałam, bo cholera…

Nie mogłam mu powiedzieć, że wybrałam się na seks imprezę.

Cholera.

Spróbowałam ponownie.

„Okej, cóż, wczoraj wieczorem miałam spotkać się z przyjaciółmi po pracy i najwyraźniej jedna z moich znajomych jest radcą prawnym Bretta, więc kiedy powiedział, że chce porozmawiać, umówiła mnie na pogawędkę.”

„Jezu Chryste, wszystko w porządku?”

„Tak.”

„Gdzie to było?”

„Dom w Englewood. Ale posłuchaj, Mag, już dawno go tam nie ma. Wróciłam do domu kilka godzin temu.”

Całkowita cisza, choć po dłuższej chwili usłyszałam w tle Evie pytającą - „Czy z Ryn wszystko w porządku?”

„Tak, kochanie, daj nam chwilę” – usłyszałam odpowiedź Maga Dopiero po kilku sekundach wyobraziłam sobie, jak wstaje z łóżka i oddala się od Evie, zanim do mnie wrócił - „Pozwól, że wyjaśnię, czekałaś dwie godziny, aby zadzwonić do mnie po tym, jak Cisco porwało cię ponownie?”

„Pomyślałam, że niegrzecznie byłoby zadzwonić wcześniej.”

Mag nic nie powiedział.

„W każdym razie to nie było takie porwanie” – powiedziałam mu.

„A jakie porwanie?”

Taki, w którym zły facet, może nie zły, słuchał, bawił się w terapeutę, dzielił się prawdami i ogólnie był całkiem przyzwoitym gościem, pomimo części z pistoletem przy głowie, co nie było jego winą.

„Przyjazne?” – zapytałam w odpowiedzi.

„Ryn…”

„Mag, on mi powiedział, że nie zabił Tony'ego Crowley’a” – oświadczyłam. – „Powiedział, że został wrobiony.”

„Oczywiście, że powiedział to gówno, Ryn.”

„Cóż, nazwij mnie szaloną, ale szczerze, uwierzyłam mu.”

Mag znowu nic nie powiedział, a ja wyobraziłam sobie, jak stoi w mieszkaniu, które dzielił z Evie, naprawdę ciężko pracuje, żeby nie nazwać mnie szaloną.

Zniżyłam głos, jakby ktoś mógł mnie usłyszeć, kiedy się podzieliłam - „Mówi, że za tym stoją brudni gliniarze.”

„Kurwa, kurwa” – odgryzł się Mag.

O mój Boże.

„Są brudni gliniarze?” - zapytałam z wahaniem - „Wiesz coś?”

„Nie, nie wiem, ale to gówno jest ciemne i nawet jeśli istnieje zero przecinek jeden procent szansy, że to prawda, to nie jest dobre.”

„Pomyślałam to samo” – zgodziłam się. Potem kontynuowałam – „Powiedział, że gliniarz, który został zabity, Crowley, zbliżył się do czegoś. Powiedział, że Crowley prowadził śledztwo w sprawie złych gliniarzy. Brett zdecydowanie podzielił się tym, że zabił go gliniarz, choć nie który. Chciał też, żebym się upewniła, że Hawk o tym wszystkim wie. Chce, żebyście się tym zajmowali. Ale teraz nie uważam, że to dobry pomysł.”

„Hawk nie praktykuje przysług dla przestępców”.

„Tak” – mruknęłam.

„Więc dlaczego jesteś w tym pośrednikiem?” - zapytał.

„No cóż, przypuszczam, że mamy wspólnego znajomego. Ja nie…” - wypuściłam powietrze - „Okej, na początku byłam cholernie przerażona. Ale w rzeczywistości był bardzo spoko i kiedy wszystko było zrobione, on mnie…”

Nie mogłam uwierzyć, że powiem moje następne, jakbym nie mogła uwierzyć, że to się stało, kiedy to się stało.

Ale stało się.

A kiedy to się stało, Brett udowodnił, że jest w tym dobry.

„…przytulił.”

„Chryste” - dokończył Mag.

„To było bardzo dziwne, ale było też miłe, ponieważ miałam naprawdę zły dzień” – podzieliłam się.

„Danny” - usłyszałam w tle Evie - „Co się dzieje? Czy u Ryn wszystko w porządku?”

„Nic jej nie jest, kochanie, daj mi jeszcze chwilę z nią, potem cię wprowadzę” – powiedział Mag do Evie. Następnie do mnie - „Powiedziałaś, że osoba, która to załatwiła, była jego adwokatem?”

„Tak.”

„Przywilej” – mruknął.

„Chcesz iść za nim” – wydedukowałam.

„Ryn, porwał ciebie, teraz dwa razy, a raz Evie i pozostałe.”

Chodziło o Evie.

Brett porwał Evie i to prawie doprowadziło Mag na skraj szaleństwa.

Nie obchodziło go, że Brett był niewinny (być może) tej (szczególnej) zbrodni.

Chciał go złapać.

„Cóż, ma na imię Corinne Morton i mogę wysłać ci jej adres” – zaproponowałam.

„Mogę to znaleźć” – powiedział - „Czy to wszystko?”

„Chce, żebym od niego powiedziała hej twojej dziewczynie.”

„Tak.” - Przerwał i zapytał - „Jesteś pewna, że wszystko w porządku? Chcesz, żebyśmy przyjechali?”

Taki dobry koleś.

„Zadzwonię później do Evie, umówię się na plotki. Dawno jej nie widziałam. Opowiem co się dzieje. Ale poza tym wszystko super.”

„Pewnie?”

Nie.

Ale to nie była sprawa Maga.

„Tak” – skłamałam.

„Powiedziałaś, że miałaś zły dzień.”

I tak było. Więcej zazdrości.

To znaczy, który facet to usłyszał, zapamiętał i zapytał o to?

Mag to zrobił.

Zastanawiałam się, czy Boone by to zrobił.

Nigdy się nie dowiem.

Ale teraz musiałam odpocząć, wiedząc, że moja przyjaciółka ma takiego faceta.

Więc to właśnie zrobiłam.

„To było wczoraj, dziś jest dzisiaj. A szanse na to, że znowu zostanę porwana, są nikłe, więc przeznaczeniem jest już być lepiej.”

„Chcesz teraz umówić się z Evie?” - zapytał.

„Później, kochanie” – powiedziałem - „Jestem wykończona. Tańczyłam zeszłej nocy. Potem było pół-porwanie. Potrzebuję snu.”

„Dobrze, powiem jej, że zadzwonisz. Mogę mieć jakieś dodatkowe pytania, Ryn. Ale jeśli przyjdą, poczekam z skontaktowaniem się później.”

„Byłoby to docenione.”

„Później Ryn.”

„Później, Mag. Powiedz Evie, że się przesyłam hej i przytul ją ode mnie.”

„Jasne.”

Rozłączyliśmy się i przez sekundę studiowałam swój telefon, zanim położyłam go na podkładce ładującej na stoliku nocnym.

Potem zabrałam ze sobą paralizator, kiedy wstałam, aby przebrać się w koszulę nocną.

Zabrałam też ze sobą paralizator, kiedy poszłam do łazienki umyć zęby.

I wciąż miałam przy sobie paralizator, kiedy wróciłam do sypialni, zasunęłam wszystkie rolety, zamknęłam drzwi, włączyłam wentylator (trzeba mieć mój biały szum do spania), weszłam pod kołdrę i podciągnęłam ją pod brodę.

Wiedziałam, że sen nie przyjdzie łatwo, więc było dużo rzucania się i obracania (wszystko z palcami zaciśniętymi wokół paralizatora).

Ale wcześniej niż sobie wyobrażałam, poczułam, że sen mnie ogarnia.

To było właśnie wtedy, gdy pod moimi drzwiami rozległo się wielkie grzmotnięcie.

Szarpnęłam się, po skórze przeszły mi ciarki, przez głowę przeleciały mi myśli, że Brett ma więcej do przekazania, albo że to brudni gliniarze myślący, że coś wiem, i idący za mną, kiedy usłyszałam krzyk - „Kathryn! Otwórz te pieprzone drzwi!

Cholera jasna.

Boone.

Odrzuciłam kołdrę i z roztargnieniem zabrałam ze sobą paralizator, wybiegając z pokoju i idąc korytarzem.

Przez cały czas Boone walił i krzyczał na mnie, żebym otworzyła drzwi.

To ustało dopiero, gdy usłyszał trzask zasuwy.

Otworzyłam drzwi.

„Jezu, Boone, mam są…”

Nie powiedziałam więcej, ponieważ Boone mnie pognał.

Upuściłam paralizator, potknęłam się o własne nogi podczas wycofywania się, omal nie upadłam na tyłek, a kiedy się zbierałam, przekręcił się, zatrzasnął drzwi, zamknął je…

A potem wróciłam do pośpiechu i odwrotu.

Tym razem potknęłam się o krawędź dywanu w moim salonie, ale nie upadłam, ponieważ ręka Boone’a przecięła moją talię i przyciągnął mnie do swojego ciała, w które zderzyłam się z łoskotem.

Nie miałam szansy zrozumieć, jak dobrze przyklejono do mnie wysokiego, twardego ciała Boone’a.

Jego twarz była blisko mojej.

I był wkurzony.

„Zostajesz porwana, Kathryn, w… kurwa… natychmiast jak się uwolnisz, ty… kurwa… dzwonisz do mnie” – zachrypiał.

„Ja…ja.. nie mam twojego numeru” – wyszeptałam.

Kurwa!” - szczeknął mi w twarz.

Stałam drżąc w jego uścisku, wpatrując się w niego w świetle świtu padającego z cieni mojego salonu, zastanawiając się, jak w ciągu mniej niż dwudziestu czterech godzin moje życie oszalało.

Kiedy nic nie powiedział, tylko spoglądał w dół na mnie, zapewniłam - „Wszystko w porządku, Boone”.

„Wiesz, jak to jest otrzymać telefon od brata, który mówi ci, że właśnie miał strzelaninę na parkingu centrum handlowego Cherry Creek, kobieta, którą chcesz w swoim łóżku, była na linii ognia, a on musiał ustąpić i zabrali ją?”

O rany.

To ja byłam na tym parkingu przed moim ostatnim porwaniem przez Cisco.

„Nie” - odpowiedziałam.

„Nie…” - jego twarz zbliżyła się jeszcze bardziej - „dobrze.”

Mogłam się tego domyślić, choć musiałam przyznać, że o tym nie myślałam.

Do teraz.

„A teraz znowu cię dopadł?” - zapytał.

„Miał wiadomość do przekazania.”

„Mam w dupie to, co miał” – ugryzł - „E-mail. Telefon. Palcem na piasku. Cholerny gołąb pocztowy. Nie osacza cię.”

„To koniec, Boone, i wszystko w porządku. Nie było tak źle.”

„Nie ma ani jednego porwania, które nie jest złe.”

Wczoraj zgodziłbym się z tym stwierdzeniem.

Teraz mogłabym się z tym spierać, ponieważ tak naprawdę walczyłam z polubieniem Bretta. Wydawał się całkiem fajny.

Nie podzieliłam się tymi przemyśleniami z Boone’em.

„Czy rozumiesz, co się tutaj dzieje?” - zapytał.

„Cóż, powiedział, że nie zabił tego…”

Przestałam mówić nagle, kiedy jego wolna ręka podniosła się, wsadziła w tył moich włosów, a potem chwyciła je.

Myślałam, że już wcześniej skupiał moją uwagę.

Ale ten chwyt na moich włosach wysyłał prąd elektryczny od korzeni do palców u nóg, z dodatkową koncentracją między nogami, i pomyślałam, że moje oczy zaczną krwawić, tak bardzo skupiał moją uwagę.

„Nie o to mi chodzi, Ryn” – stwierdził.

„Co masz na myśli, Boone?” - wyszeptałam.

„Czy ty rozumiesz…” - jego twarz zbliżyła się jeszcze bardziej. Tak blisko, że bok jego nosa zsunął się z boku mojego i poczułam jego oddech na ustach - „…co tu się dzieje?”

W porządku.

Naprawdę.

Byłam dość twardą laską.

Ale…

Poddaję się.

Nie mogłam znieść więcej.

Mam na myśli, jak ten dzień może być bardziej walnięty?

A może, jak to było, nowy dzień zaczął się tak walnięty?

„Byłeś dla mnie podły zaledwie dwadzieścia cztery godziny, Boone” – powiedziałam słabym głosem - „Umiem dużo przetrwać, ale mogę…” - nic dziwnego, że słaby głos się załamał, ale zebrałam go w całość - „Więcej już nie zniosę”.

Patrzyłam i mogłabym przysiąc, że poczułam, jak jego rzęsy opadają, kiedy zamknął oczy.

„Straciłam dzieci.”

Otworzył oczy, a głowa cofnęła się odrobinę.

„Co?” - zapytał.

„Skonfrontowałam się z Angeliką. Mówi, że już nie pozwoli mi widywać się z dziećmi. Kazałam jej pozbierać się dziś rano. Zaraz po tym ty jesteś w moim gównie. Po tym odebrała mi dzieci. Praca. Cisco. Teraz znowu jesteś na mnie totalnie wkurzony. Nie mogę. Jestem zmęczona. I jestem przerażona. I po prostu nie mogę. Nie dzisiaj. Nie od ciebie. Zwłaszcza od ciebie. Więcej nie dam rady.”

Jego pięść rozluźniła się na moich włosach, ale nie pozwolił jej odejść, więc poczułam, jak moje włosy i jego knykcie przesuwają się po mojej szczęce.

To było niesamowite.

Boże!

Czy mnie nie słyszał?

Nie mogłam już więcej znieść.

„Musisz iść” – powiedziałam.

„Ryn, widzę, że nie rozumiesz tego, co się tutaj dzieje.”

„Znowu jesteś na mnie wkurzony. I nie mogę uwierzyć, że muszę zaznaczyć, że ja się nie porwałam.”

„Kiedy zadzwoniłaś do Maga?” - zapytał.

„Nie wiem. Może pół godziny temu.”

„A gdzie teraz jestem?”

Mrugałam wielokrotnie, szybko.

O.

„To jest coraz głębsze” - powiedział cicho.

„Niecałe dwadzieścia cztery godziny temu powiedziałeś mi, że mnie nie lubisz.”

„Byłem na ciebie wkurzony niecałe dwadzieścia cztery godziny temu” – odparł - „Chcę cię zabrać na kolację. Chcę cię zabrać do mojego łóżka. I w końcu chcę cię w nim związać. I jestem przyzwyczajony do otrzymywania tego, czego chcę.”

Palce u nóg podwinęły mi się.

Mój umysł się zbuntował.

„Masz kobietę.”

„Spotykam się z kimś i jak powiedziałem, to nie jest na wyłączność. Widuje innych facetów. Pewnie rucha się z innymi facetami. To nie moja sprawa, ponieważ nie jesteśmy na wyłączność. A to, co ja robię, też nie jest jej sprawą.”

Poważnie?

Po prostu nie rozumiał, że nie mogę znieść więcej.

„Więc co? Chcesz, żebym była tą drugą?” - zapytałam.

Jego głowa drgnęła.

„Dzięki, Boone. To wyjaśnia, co do mnie czujesz. Teraz jest już lepiej.”

Wrócił do cichego mówienia, kiedy powiedział - „Nie o to mi chodziło.”

„Tego też nie dostaniesz” – podzieliłam się.

„Nie dostaję czego?”

„Nie chcę być dla ciebie taką.”

W tym momencie, z jakiegoś powodu, jego pięknie ukształtowane usta drgnęły (nie sądzę, żeby często nie zauważała jego ust), ponownie pochylił głowę, nie tak blisko jak wcześniej, ale blisko, i powiedział - „Ryn, kochanie, oboje wiemy, że to kłamstwo.”

„Nie, to znaczy, nie chcę być drugą kobietą. Nie chcę być twoją zapasową dupą. Nie chcę rywalizować o twoją uwagę z jakąś inną laską, z niejasną nadzieją, że w końcu wygram. Nie chcę się zastanawiać, kiedy ostatnio twoje usta były na jej ustach, kiedy są na moich. Albo kiedy twój kutas był w niej, kiedy jesteś we mnie.”

„Ryn…”

„Chcę, żeby ktoś był mój” – podkreśliłam - „Naprawdę. Ale zanim to nastąpi, chcę, żeby naprawdę wkurzył się na tyle, żeby pracował nad zdobyciem mnie. Nie podejmuję przelotnej próby, aby potem spodziewać się, że dojdę do celu. Chyba wiesz, że jestem sub, Boone. To, czym nie jestem, to wycieraczka.”

Nie miał na to nic do powiedzenia, po prostu patrzył na mnie.

„A kiedy się dzielimy” - kontynuowałam, chociaż on nie do końca dzielił się, przynajmniej nie tak głęboko, jak ja miałam zamiar, ale żeby to zakończyć i może uzyskać trochę spokoju, zamierzałam to zrobić - „Miałam w swoim życiu dwóch facetów przez przyzwoity czas i obaj traktowali mnie jak gówno, ponieważ otworzyłam się przed nimi i zwierzyłam się ze swoich apetytów. I myśleli, że to było kulawe, albo chore, czy cokolwiek myśleli. Wyjaśnili, że myśleli, że dało im to pozwolenie na traktowanie mnie jak śmiecia. I związałam się z gównianym Domem, który zignorował moje bezpieczne słowo i posunął się za daleko i…”

„Stop” – uciął.

„Chciałabym, żeby to się skończyło, cokolwiek to jest, Boone. Więc pozwól mi powiedzieć, co mam do powiedzenia.”

„Mówiłaś, że Dom zignorował twoje bezpieczne słowo?”

W porządku.

Cóż, do diabła.

Byłam na takiej fali, że zapomniałam zwrócić na niego uwagę.

Z uczuciem bijącym od niego we mnie, zanotowałam, że nigdy więcej tego nie zrobię.

„Jak widzisz, wszystko w porządku” – zapewniłam.

„Imię” – mruknął.

„Co?”

Podskoczyłam, gdy nagle zagrzmiał - „Jak on się, do cholery, nazywa, Ryn!

Po raz pierwszy dotknęłam go.

Zaciskając palce wokół jego szyi, powiedziałam cicho – „Uspokój się, Boone. Jestem w porządku.”

„Podaj mi jego imię, Kathryn, bo jeśli tego nie zrobisz, i tak go znajdę i będę w jeszcze gorszym nastroju.”

„Laszlo” – mruknęłam.

„Nazwisko.”

„Boone…”

„Nazwisko, Kathryn” – uciął.

„Kovack.”

„Dobrze” – wycedził.

Ciekawość pokonała moją potrzebę zakończenia tej tortury, więc zapytałam - „Co mu zrobisz?”

„Wyraźnie nie miał odpowiedniego przygotowania na scenę. Więc upewnię się, że je dostanie.”

Nie mylił się co do tego pierwszego.

Jednak.

„To nie jest wiele szczegółów.”

„To mój sposób na powiedzenie, że nie chcesz wiedzieć i nie będziesz wiedzieć, Ryn.”

Usłyszałam jego ton, zobaczyłam jego twarz i wymamrotałam - „Rozumiem”.

Szczerze mówiąc, nie czułam się zbyt źle, że Laszlo złapał zły nastrój Boone’a. Zaufanie było najważniejsze między Domem a sub. Nie złamał zasady ignorując moje bezpieczne słowo. Złamał zasadę w ogóle.

I prawdopodobnie nadal robił to innym niczego niepodejrzewającym dziewczynom, takim jak ja.

Chociaż sądziłam, że nie zrobi tego po tym, jak Boone z nim skończy.

„Czy możemy już skończyć?” - poprosiłam.

„Nie. Tańczysz dziś wieczorem?”

„Tak.”

„Tańczysz jutro wieczorem?”

„Nie.”

„Wychodzimy jutro wieczorem na kolację.”

Przy tej deklaracji przyszły do mnie słowa Bretta, żebym zaczęła od powiedzenia „tak”, kiedy prosi cię, żebyś się z nim umówiła.

Ale ja po prostu…

Nie mogłam.

„Nie mogę” - powiedziałam mu.

„Masz plany?”

„Nie ale…”

„Więc idziemy na kolację.”

„Nie idziemy, Boone.”

„Ten taniec się skończył, Kathryn.” - zdjął rękę z moich włosów i zacisnął palce na moich na szyi, aby wyrazić swój punkt widzenia - „Nie widzisz tego?”

Próbowałam uwolnić rękę.

Boone mi nie pozwolił.

„Puść mnie, Boone.”

„Ryn, mała…”

„Nie mogę tego zrobić” – powiedziałam.

„Porozmawiamy przy kolacji.”

„Nie, nie zrobimy tego, ponieważ nie zjemy kolacji.”

„Kathryn…”

„Nie mogę tego zrobić”.

Zamknął usta tak szybko, że wydawało mi się, że słyszę szczękanie jego zębów.

Wiedziałam dlaczego.

Słyszałam mój ton.

To było tak, jak wtedy, gdy zwróciłam na siebie uwagę Bretta.

Mały.

Pokonany.

Ale gorzej.

O wiele gorzej.

Ponieważ to nie był Brett, którego naprawdę chciałam, by mnie wysłuchał.

To był Boone.

„Lubiłam tych facetów” – szepnęłam - „Nie dałbym im kawałków mojego życia, gdybym tego nie robiła. I w końcu potraktowali mnie jak śmiecia.”

Jego palce, będące wciąż wokół mnie zacisnęły się.

„Mój własny ojciec wystawił mnie na taniec ojca z córką w klubie Kiwanis.”

Jego twarz złagodniała.

Rany.

Poważnie.

Ta twarz?

Byłam całkowicie u kresu.

„Kochanie” – mruknął.

„Lub jakikolwiek to był klub, nawet nie wiem, ponieważ tak naprawdę nie znałam mojego ojca, ponieważ nie był w pobliżu wystarczająco często, aby go poznać i to był jego wybór.”

„Ryn.”

„Zły Dom myślał, że może zrobić ze mną, co tylko zechce”.

Ryn.”

„Mój brat jest alkoholikiem. Straciłam go lata temu. Pozwolił odejść swojej żonie, swoim dzieciom. Pozwolił mi odejść, Boone. Nie tylko się wymknął. Pozwolił nam odejść.”

„Chryste, mała” - wyszeptał.

„Nie mogę z tobą” - odszepnęłam - „Po prostu nie mogę z tobą. Ponieważ jesteś piękny."

Znieruchomiał.

„Jesteś taki piękny, czasami patrzę na ciebie i nie mogę uwierzyć własnym oczom.”

Zamykając oczy, odwrócił głowę na bok, podnosząc moją rękę i przyciskając ją do ust, żebym mogła poczuć jego usta na mojej dłoni.

Naprawdę nie rozumiał, że nie mogę znieść więcej.

A musiał zrozumieć.

„Potrzebuję, żeby ktoś mnie chciał.” - powiedziałam mu - „Muszę być kochana. Muszę zostać wygrana. Masz inną kobietę. Jestem już druga w tym świecie. Z mężczyzną takim jak ty… z mężczyzną takim jak ty, nie mogę, Boone. Nie mogę mieć i nie mieć takiego mężczyzny jak ty. Rozerwałoby mnie na strzępy. Nie mogę mieć i może wygrać, a potem może stracić takiego mężczyznę jak ty. To by mnie zniszczyło. Więc po prostu nie mogę.”

Jego palce mocno zacisnęły się wokół moich i przyłożył moją rękę do podstawy swojego gardła, odwracając się twarzą do mnie i Boga.

Mogłabym żyć wiecznie w jego zielonych oczach.

Ale nie mogłam.

Bo nie zrobiłabym tego.

Gdybym zaczęła to z nim, nie byłby nawet mój.

Ale po prostu nie mogłam zacząć, ponieważ nie byłabym w stanie znieść końca.

Dobiegałam do mety, co, jak miałam nadzieję, doprowadziłoby do jego odejścia, żebym mogła ogolić sobie głowę lub wbić igły pod paznokcie albo zrobić coś nieskończenie przyjemniejszego niż przebijanie się przez przystojną, ale zawiesistą głowę Boone’a, że to między nami się nie zdarzy.

Więc powiedziałam - „Jest mi dobrze z tym, co mam. Wolałabym nie mieć nic, niż zaryzykować utratę wszystkiego.”

„W porządku, Kathryn.”

I proszę bardzo.

Po prostu się poddał.

I mam to.

Nie byłam tego warta.

Tata nauczył mnie tego dawno temu.

A od czasów taty ciosy wciąż nadchodziły.

Więc to miałam być tylko ja.

Striptizerka w gównianym mieszkaniu z gnijącym domem, którego nigdy nie miała czasu naprawić.

Ale znajdę czas.

Zamierzałam coś z sobą zrobić.

Tylko dla mnie.

„Mała?”

Przestałam użalać się nad sobą i skupiłam się na Boone.

Niecałe pięć minut wcześniej zauważyłam, że nie mogę tracić skupienia na Boone.

I znowu to zrobiłam.

Nie powinnam była zapomnieć.

Jego usta opadły na moje.

Pomyślałam, że może to był jakiś dziwny, miły pocałunek na pożegnanie niby-przyjaciel, niby-nie, powinien-być-kochankiem, ale-nie-jest i nigdy-nie-będzie.

Zdałam sobie sprawę, że to nie było to, kiedy wyszedł językiem i czubkiem prześledził złączenie moich warg.

Otworzyły się.

Naprawdę, nie było mowy, żebym mogła je trzymać zamknięte.

Tylko smak.

Dałabym sobie tylko posmakować.

Smak Boone’a.

Nawet jeśli smakowało jak nigdy.

Wsunął język do środka i nie smakował jak nigdy.

Smakował bogato, dekadencko, mocno, gorąco i męsko.

I całował jak Boone.

Mężczyzna, alfa, siła, obrońca i Dom.

Bez walki, bez myśli poddałam się jego językowi i ustom, jego pocałunkom i jemu.

Trzymałam się go, poddając się grabieży, moje nogi drżały, piersi mi puchły, sutki mrowiły, mój seks przesiąkł, kiedy odsunął usta od moich.

Ze wzrokiem pełnym zieleni, usłyszałam, jak mówi - „Zamknij się za mną, kochanie. Prześpij się. Złapię cię później.”

I z tym odsunął się, zostawił mnie kołyszącą się w moim salonie.…

I odszedł.


 

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje. Cieszę się, że w końcu zaczęła wyznaczać granice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholernie mi jej szkoda, serio miałam łzy w oczach, i kocham w niej ta wolę do bycia lepszą, ważniejszą czyjąś tak naprawdę. Uwielbiam tą część. Dziękuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! ❤ jestem pewna że on się nie poddał a wreszcie zaczął walczyć jak ona tego potrzebuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryn walczy o siebie. Bardzo się cieszę że wyznała mu swoje uczucia

    OdpowiedzUsuń